تابلو فرش تابلو فرش .

تابلو فرش

راهنمایی مختصر برای خرید تابلو فرش

روش بافت ، جنس نخ های استفاده شده ، رنگ تابلو و غیره از عواملی هستند که علاوه بر زیبایی بر کیفیت و قیمت محصول تاثیر می گذارند . مثلا استفاده از الیاف و مواد رنگزای بی کیفیت باعث می شود که ثبات رنگ در تابلو وجود نداشته باشد .

با توجه به این که اختلاف قیمت تابلو فرش ماشینی و دستباف زیاد است باید مشخص کنید که میزان هزینه ای که به خرید این محصول اختصاص می دهید چقدر است .

هر یک از این تابلو ها با مشخصات مختلفی بافته می شوند که برای خرید باید از آن ها آگاهی داشته باشید و بدانید که هر کدام چه مزایا و معایبی دارند در این صورت می توانید بهرین گزینه را با توجه به سلیقه و انتظار خودتان تهیه کنید .

اگر به دکوراسیون منزل خود و هماهنگی اجزا با یکدیگر اهمیت می دهید باید طرح و رنگ تابلو فرش را در نظر داشته باشید یا بعضی مواقع یک طرح خاص و معروف را در نظر دارید . پس از این نکته باید کیفیت محصول را بررسی کنید .

راهنمای خرید بهترین تابلو فرش

برای خرید تابلو فرش دستباف باید به این نکته توجه کنید که برای بافت آن از چه الیافی استفاده شده است و رنگرزی به بهترین شکل انجام شده است یا خیر .

الیاف هایی که در این محصولات استفاده می شوند عبارتند از ابریشم ، پشم ، پنبه و کرک . در یک تابلو ممکن است تنها از یک نوع نخ یا چندین نخ استفاده شود که هر یک مشخصات ظاهری مختلفی دارند و بر اساس آن ها انتخاب می شوند .

هم چنین تناسب ابعاد تابلو و نظم و محل قرار گرفتن ریشه ها بسیار اهمیت دارد . در این صورت طرح دارای ظرافت و تقارن خواهد بود .

تابلو فرش های ماشینی امروزه در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده اند که به صورت بافت ماشینی و چاپی عرضه می شوند .

شانه و تراکم و جنس نخ استفاده شده بر ظاهر و کیفیت این محصول تاثیر زیادی دارد . هر چه تراکم بیشتر باشد تابلو زیباتر خواهد بود و هم چنین شفافیت الیاف هم بسیار تاثیرگذار است .

در تابلو های چاپی از تعداد رنگ های نامحدود استفاده می شود به همین دلیل طرح و رنگ بندی زیباتری نسبت به نوع ماشینی دارند .

با توجه به مشخصات بیان شده می توانید بر اساس سلیقه خود بهترین تابلو فرش را انتخاب کنید .

 

هم چنین توصیه می کنیم این مطلب را هم بخوانید :

انواع روش های خرید تابلو فرش ماشینی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۰۷:۵۷:۲۴ توسط:حمید غلامی موضوع: نظرات (0)